נושא: כנס תאריך: 11/7/2010 11:03:00 PM
מחבר/ת: יוהד מימרן
לאתר של פוקס שם תמצא טבלת לחצים/משקל אפשר גם לנפח את הבולם ולהשיג שקיעה של 20% מהצינור רק ע"י ישיבה על האופניים וכך להתאים את הלחץ. דבר אחרון לא תוכל להשתמש במשאבה של תחנת דלק אלא במשאבה יעודית שנמצאת ונמכרת בחנות אופנים שם גם סביר שימדדו אותך וינפחו לך את הבולם, כך שאתה יכול לוותר על שתי האופציות הראשונות שרשמתי מעל.
|