נושא: לא סביר תאריך: 11/8/2010 4:49:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
אבל בכל מקרה, העתקתי הודעה ישנה של איתן ברמן:
העבר את ההילוכים לגלג"ש הקטן ביותר מלפנים ולגלג"ש הקטן ביותר מאחור (1-9 = הצלבה מטורפת - לא לרכב ככה!!). השרשרת צריכה להיות מתוחה, כלומר שהמעביר האחורי עדיין יהיה במצב שהוא מותח אותה. אם יש יותר מדי חוליות השרשרת תהיה רפויה במצב הזה, וזה הסימן להוריד זוג אחד של חוליות. אם יש לך מעביר אחורי עם זרוע ארוכה (LONG CAGE), תוכל לודא שאפשר להעביר להצלבה ההפוכה - שני הגלג"שים הגדולים. אם אתה עושה זאת - בזהירות. מתיחה מוגזמת עלולה לשבור את המעביר האחורי בקלות בלתי נסבלת. אם יש לך מעביר אחורי בינוני או קצר - אל תתקרב להצלבה הזאת!
|