הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/9/2010 8:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  motttie lei עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 11/9/2010 8:15:00 AM
מחבר/ת: motttie lei

תודה, אכן רכבתי פעמיים זה בדרך להסתדר.
אולי אתה יודע איך אפשר לנקות את הבולמים, דרגיזר ניתן להתיז ולנקות?


חזרה לפורום