טקסט הודעת פורום
11/9/2010 8:15:00 AM
motttie lei
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
11/9/2010 8:15:00 AM
מחבר/ת:
motttie lei
תודה, אכן רכבתי פעמיים זה בדרך להסתדר.
אולי אתה יודע איך אפשר לנקות את הבולמים, דרגיזר ניתן להתיז ולנקות?
חזרה לפורום