נושא: מזמינים דברים קטנים מחו"ל? מנויים ב-DX? בקרוב: מכס תאריך: 11/9/2010 4:10:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
הכתבה בת חודש אך רק עכשיו הובאה לידיעתי
הזמנות על 50$ יחוייבו ב-38 ש"ח (שהם 10$...) משמעו: מס של מינימום 20% על חבילות קטנות !!!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3980517,00.html
וכמובן העצומה נגד: http://www.atzuma.co.il/notax/
|