הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/9/2010 4:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  מזמינים דברים קטנים מחו"ל? מנויים ב-DX? בקרוב: מכס
נושא: מזמינים דברים קטנים מחו"ל? מנויים ב-DX? בקרוב: מכס תאריך: 11/9/2010 4:10:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

הכתבה בת חודש אך רק עכשיו הובאה לידיעתי

הזמנות על 50$ יחוייבו ב-38 ש"ח (שהם 10$...)
משמעו: מס של מינימום 20% על חבילות קטנות !!!

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3980517,00.html

וכמובן העצומה נגד:
http://www.atzuma.co.il/notax/



חזרה לפורום