הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/9/2010 6:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי בורוכוב עם תוכן  למישהו יצא לרכב על ה- specialized camper?
נושא: למישהו יצא לרכב על ה- specialized camper? תאריך: 11/9/2010 6:48:00 PM
מחבר/ת: איתי בורוכוב

אשמח לשמוע חוות דעת


חזרה לפורום