טקסט הודעת פורום
11/9/2010 6:48:00 PM
איתי בורוכוב
למישהו יצא לרכב על ה- specialized camper?
נושא:
למישהו יצא לרכב על ה- specialized camper?
תאריך:
11/9/2010 6:48:00 PM
מחבר/ת:
איתי בורוכוב
אשמח לשמוע חוות דעת
חזרה לפורום