טקסט הודעת פורום
11/9/2010 8:40:00 PM
חיים פרידמן
דרך חלופית לכביש בגין
נושא:
דרך חלופית לכביש בגין
תאריך:
11/9/2010 8:40:00 PM
מחבר/ת:
חיים פרידמן
לכבישונים הירושלמים בינינו ומי שמכיר: איך ניתן להגיע מאיזור ביהמ"ש לצומת גילה מבלי לעלות על כביש בגין? (-אסור, ע"פ התמרור)
חזרה לפורום