נושא: אינו ממש נכון לא לגעת.... תאריך: 11/10/2010 11:43:00 AM
מחבר/ת: נתי נתנאל
טיפת השמן הזאת נמצאת כרגע על הרוטור ובזמן בלימה היא תעבור לרפידות. מנסיון רב של שריפת רפידות הדבר אינו מושלם ולפעמים אפילו לא עוזר. רפידות עם שמן או נוזל בלמים יגרמו לברקס לא לעצור.
גש לחנות אופניים קנה תרסיס לניקוי דיסקים ורסס על הרוטור ועל הרפידות. עדיף להוציא 40-50 שקלים על תרסיס שיספיק לכמה חודשים טובים מאשר לסכן את עצמנו בכך שהברקס לא יעצור.
|