נושא: רכיבה מהוד השרון לת"א תאריך: 11/10/2010 10:11:00 PM
מחבר/ת: דוד
שלום רב, אני מעוניין לנסוע כמה פעמים בשבוע מהוד השרון לרמת החייל בת"א (לעבודה) וכמובן לחזור חזרה בערב (בחושך). הבנתי שאפשר לעשות את זה על שביל ישראל. האם זה נכון? האם המסלול הזה מספיק פשוט כדי שיהיה אפשר לעשות את החזרה בחושך? אם כן אז כמה שאלות: 1. כמה זמן זה ייקח? אני לא רוכב מנוסה אבל אני בכושר לא רע 2. הבנתי ששביל ישראל מתחבר לפארק הירקון. בצד של הוד השרון, איפה בדיוק אני מתחבר לשביל?
תודה מראש לכל העונים
|