נושא: מעוניין לעשות שבוע ויותר תאריך: 11/11/2010 1:25:00 PM
מחבר/ת: יהונתן אשל
שלום לכולם אני רוכב כבר כמה שנים טובות במגוון מסלולים הייתי רוצה לשלב מסלול מהצפון (אזור יער אודם) עד המרכז . ראיתי שישנם הרבה כתבות בנושא באינטרנט אמנם לא מצאתי אחת שמתארת באופן מפורט את המסלול ואת אופי הרכיבה. אם מישהו עשה זאת בעבר או יודע ויכול לעזור אשמח לתגובות :) תודה וסופפש נעים
|