הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/11/2010 1:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יהונתן אשל עם תוכן  מעוניין לעשות שבוע ויותר
נושא: מעוניין לעשות שבוע ויותר תאריך: 11/11/2010 1:25:00 PM
מחבר/ת: יהונתן אשל

שלום לכולם
אני רוכב כבר כמה שנים טובות במגוון מסלולים
הייתי רוצה לשלב מסלול מהצפון (אזור יער אודם) עד המרכז .
ראיתי שישנם הרבה כתבות בנושא באינטרנט אמנם לא מצאתי אחת שמתארת באופן מפורט את המסלול ואת אופי הרכיבה.
אם מישהו עשה זאת בעבר או יודע ויכול לעזור אשמח לתגובות :) תודה וסופפש נעים


חזרה לפורום