טקסט הודעת פורום
11/13/2010 2:28:00 PM
לירם סיני
אני רוצה לקנות את האופניים
נושא:
אני רוצה לקנות את האופניים
תאריך:
11/13/2010 2:28:00 PM
מחבר/ת:
לירם סיני
בכמה אתה מוכר אחי אני רוצה לקנות ! אתה מוכר לי ב1350? יש מצב גבר ?
חזרה לפורום