הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/13/2010 2:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לירם סיני עם תוכן  אני רוצה לקנות את האופניים
נושא: אני רוצה לקנות את האופניים  תאריך: 11/13/2010 2:28:00 PM
מחבר/ת: לירם סיני

בכמה אתה מוכר אחי אני רוצה לקנות ! אתה מוכר לי ב1350? יש מצב גבר ?


חזרה לפורום