הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/14/2010 3:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  איכסה ספריי :p
נושא: איכסה ספריי :p  תאריך: 11/14/2010 3:18:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

למה ספריי? גם עם צינורית עדיין יש לו טווח השפרצה גדול. למה ללכלך?

ועוד לא דיברנו על כמה מזה שעף לאוויר, לדיסקים וכדומה.

טיפה של שמן שרשרת עובד ברוב המקומות. הוא אינו משאיר משקעים מיותרים ואינו אוסף לכלוך.


חזרה לפורום