טקסט הודעת פורום
| 11/15/2010 6:30:00 AM |
|
נושא: ז"ק קרבון...... תאריך: 11/15/2010 6:30:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
שלום חברים.... לרכיבות שבילים בסגנון מרתון.....יתרונות מול חסרונות של הקרבון לעומת האלומיניום. נכון להיום אני רוכב על ג´יטי מרתון ואני שוקל לזנוח את הש"מ לטובת ז"ק קרבון.
|
חזרה לפורום |
|
|