הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/15/2010 4:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל בוגנים עם תוכן  פמפום או אויר
נושא: פמפום או אויר תאריך: 11/15/2010 4:44:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים

אחרי דחיסת הבוכנות אתה צריך לפמפם את הידית (כמה לחיצות מהירות) אם בכל זאת לא עזר כנראה שיש לך אויר במערכת, ז"א שאתה צריך בלידינג (תסתכל באתר של שימאנו איך עושים את זה, אצל שימאנו הכל יחסית פשוט לתפעול).
בלי קשר, לא ברור לי איך נפלה הרפידה, אם אני לא טועה צריך להיות שם פין בטחון...


חזרה לפורום