טקסט הודעת פורום
| 11/16/2010 9:01:00 PM |
|
נושא: רכישת אופניים תאריך: 11/16/2010 9:01:00 PM
מחבר/ת: מני סגולם
שלום , אני מבין שהרכישה הייתה ב2009 . מהיכן נרכשו האופניים ? האם מדובר בדגם 2009 ? האם אפשר לקבל תמונה עדכנית של האופנים ?
אשמח לקבל תשובות , תודה מני
|
חזרה לפורום |
|
|