נושא: החלפת בולם קדמי תאריך: 11/17/2010 3:01:00 PM
מחבר/ת: אריאל
שלום אנשים יש לי אופני ז"ק ואני רוצה להחליף את הבולם הקדמי רציתי לשאול כמה חשוב אורך הsteerer ? באופניים שלי האורך הוא 22 ס"מ אבל יש מס´ ספייסרים והחדש אורכו 17.5 ס"מ זה אפשרי ? ומה זה ישנה באופניים (מבחינת ניהוג?) תודה מראש
|