הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2010 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל עם תוכן  החלפת בולם קדמי
נושא: החלפת בולם קדמי תאריך: 11/17/2010 3:01:00 PM
מחבר/ת: אריאל

שלום אנשים יש לי אופני ז"ק ואני רוצה להחליף את הבולם הקדמי רציתי לשאול כמה חשוב אורך הsteerer ?
באופניים שלי האורך הוא 22 ס"מ אבל יש מס´ ספייסרים והחדש אורכו 17.5 ס"מ
זה אפשרי ? ומה זה ישנה באופניים (מבחינת ניהוג?)
תודה מראש


חזרה לפורום