נושא: אני חושב שמצאתי את הבעיה תאריך: 11/17/2010 4:49:00 PM
מחבר/ת: שי אני
כנראה שאחרי הכל לא עשיתי את שיעורי הבית הבסיסיים - כנראה הסיעוף של הכבל יצר התנגדות/חיכוך, ולכן ההתנהגות לא היתה תקינה.
מה שעשיתי: חשפתי את הכבל מהמוליך שיוצא מהידית, עד למוליך האחרון שלפני המעביר האחורי, ואז עשיתי ניסוי עם ההילוכים, והם מתנהגים כמעט מושלם עוד לפני כיוונונים עדינים. אז אני רוצה להאמין שאם אני אחליף את הצינורות הללו, אז זה ימשיך להתנהג כך.
תודה בכל אופן, רכיבה מהנה ובטוחה!
|