הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/17/2010 6:26:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  החלפת בולם קדמי
נושא: החלפת בולם קדמי תאריך: 11/17/2010 6:26:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

ראשית, לגבי אורך צינור ההיגוי (Steerer) - אורכו צריך להיות מספיק כדי שהבורג העליון של גזע הכידון (STEM) יהדק אותו, ולא ישאר מעליו. אם הורדת הטבעות מספקת את זה, אין לך בעיה.
ישנם גם גזעים נמוכים מעט יותר, שמאפשרים הסתפקות בצינור קצר מעט יותר.

לאורך צינור ההיגוי כשלעצמו אין שום השפעה על ניהוג האופניים, משום שהמרחק בין ציר הגלגל הקדמי לבין כתר הבולם איננו מושפע מאורך הצינור.
אם אתה מתכנן לשנות את אורך הבולם, בהחלט יהיו השלכות - כפי שמפורט בכתבה שלהלן:
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1207

בהצלחה


חזרה לפורום