נושא: תתחדש תאריך: 11/17/2010 9:43:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
נרדמנו קצת... ידעתי שיש לך יום הולדת.... האמת, נראות טוב. (ראיתי בהודעה החדשה שלך) אגב איזה בולם קדמי זה? לגבי הטיפול בהם אין לי מה להוסיף - אני שומר על האלומיניום שלי יותר משאחרים שומרים על הקרבון שלהם. תתחדש וסע בדרכים מסונגלות...
|