הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2010 12:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני מניח שאתה מתכוון לHighRoller
נושא: אני מניח שאתה מתכוון לHighRoller תאריך: 11/18/2010 12:55:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

שהוא צמיג אגרסיבי, עם גילגול טוב, יחסית.

משיקולים שונים מקובל להרכיב צמיג בעל אחיזה טובה יותר מלפנים מאשר מאחור.
מבין הצמיגים של מקסיס, המקביל של קנדה-נבגל הוא מקסיס מיניון.

לכן השילוב הזה קצת לא מקובל, אבל אם הוא נוח לך, זה מצויין.


חזרה לפורום