נושא: אני מניח שאתה מתכוון לHighRoller תאריך: 11/18/2010 12:55:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
שהוא צמיג אגרסיבי, עם גילגול טוב, יחסית.
משיקולים שונים מקובל להרכיב צמיג בעל אחיזה טובה יותר מלפנים מאשר מאחור. מבין הצמיגים של מקסיס, המקביל של קנדה-נבגל הוא מקסיס מיניון.
לכן השילוב הזה קצת לא מקובל, אבל אם הוא נוח לך, זה מצויין.
|