הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/18/2010 7:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן ל עם תוכן  ובכל זאת
נושא: ובכל זאת תאריך: 11/18/2010 7:51:00 AM
מחבר/ת: ערן ל

תודה אייל....מודה ועוזב ירוחם :p

בכל מקרה האם ניתן לשנע אותם באמצעות המנשא הסטנדרטי
בחנות אחת חמרו לי ללא בעייה בחנות אחרת אמרו שאני חייב מתאם

האם לחומרי שימון/גירוז יש השפעה כל שהיא על השילדה/צבע/גימור או שצריך חומר ייעודי?

כיצד אני יכול לדעת כמה לחץ להפעיל על חבק הכיסא או הידיות בכידון?

:rating:


חזרה לפורום