נושא: ובכל זאת תאריך: 11/18/2010 7:51:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
תודה אייל....מודה ועוזב ירוחם :p
בכל מקרה האם ניתן לשנע אותם באמצעות המנשא הסטנדרטי בחנות אחת חמרו לי ללא בעייה בחנות אחרת אמרו שאני חייב מתאם
האם לחומרי שימון/גירוז יש השפעה כל שהיא על השילדה/צבע/גימור או שצריך חומר ייעודי?
כיצד אני יכול לדעת כמה לחץ להפעיל על חבק הכיסא או הידיות בכידון?
:rating:
|