נושא: אמ... תאריך: 11/18/2010 8:08:00 PM
מחבר/ת: אייל בוגנים
לגבי המנשא אינני רוצה להגיד משהו שאני לא יודע, אבל מבחינה הגיונית כל עוד אין לחץ על השלדה אני לא רואה בעיה, תנסה ותגיד אם קרה משהו...:confused: לגבי השמנים, שמנים לא יפגעו לך בשילדה/צבע אבל אינני רואה מקום בו יש מגע ישיר של חומר עם השילדה למעט הברגות כמו בציר המרכזי. לגבי לחצי סגירה, כמו שכבר דנו בזה בפורום, FSA לדוגמא כותבים על הכידון שלהם שהמקסימום זה 6 NM כאשר מניסיון 6 זה הרבה, מספיק 3-4 NM, כך גם תשמור על הידיות במקרה של נפילה, חבק מוט כיסא - אני עד היום חיזקתי (במוט קרבון) כ-5 NM, זה מספיק חזק ועד עכשיו זה לא גרם למחיצה של המוט. ברגי הסטם על הכידון 4.5 NM (ע"פ ספשלייז) אם אין לך מפתח מומנט אז קצת קשה להגיד לך במילים כמה ללחוץ. מקווה שעזרתי.
|