הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/19/2010 9:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שקד מאיר עם תוכן  חלק שבור בבולם אחורי
נושא: חלק שבור בבולם אחורי תאריך: 11/19/2010 9:35:00 PM
מחבר/ת: שקד מאיר

החלק הוא זה:

http://img690.imageshack.us/img690/2426/51652280.png

הבעיה שלי היא שהוא נשבר בחלק של ההברגה
ואני צריך אחד כזה חדש כי ממש לא בא לי להחליף
בולם בגלל טבעת אלומיניום קטנה.

בבקשה, מישהו יודע איפה אפשר למצוא כזה, איך קוראים
לדבר הזה בכלל וכמה בערך זה עולה?

תודה מראש,
שקד.

:cool:


חזרה לפורום