נושא: חלק שבור בבולם אחורי תאריך: 11/19/2010 9:35:00 PM
מחבר/ת: שקד מאיר
החלק הוא זה:
http://img690.imageshack.us/img690/2426/51652280.png
הבעיה שלי היא שהוא נשבר בחלק של ההברגה ואני צריך אחד כזה חדש כי ממש לא בא לי להחליף בולם בגלל טבעת אלומיניום קטנה.
בבקשה, מישהו יודע איפה אפשר למצוא כזה, איך קוראים לדבר הזה בכלל וכמה בערך זה עולה?
תודה מראש, שקד.
:cool:
|