הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/20/2010 6:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי בורוכוב עם תוכן  gary fisher rumblefish1
נושא: gary fisher rumblefish1 תאריך: 11/20/2010 6:43:00 PM
מחבר/ת: איתי בורוכוב

אשמח לשמוע חוות דעת על האופניים.
קראתי שלדגמים של gary fisher יש פניות רבות על בעיות טכניות.
למי שיש אופניים שלו, האם זה נכון?


חזרה לפורום