טקסט הודעת פורום
| 11/20/2010 6:43:00 PM |
|
נושא: gary fisher rumblefish1 תאריך: 11/20/2010 6:43:00 PM
מחבר/ת: איתי בורוכוב
אשמח לשמוע חוות דעת על האופניים. קראתי שלדגמים של gary fisher יש פניות רבות על בעיות טכניות. למי שיש אופניים שלו, האם זה נכון?
|
חזרה לפורום |
|
|