נושא: אצולת הרוכבים -הכבישונים תאריך: 11/20/2010 8:36:00 PM
מחבר/ת: oded mallal
בוקר מוקדם בשולי הכביש מטפסים להם שורות שורת קבוצות קבוצות של רוכבי כביש לכל אחד אופניים ברמה משלו כולם בבגדים צבעונים מי יותר ומי פחות לא אחת אנו מתבשרים על מותו של חבר לעניין הרכיבה כתוצאה מתאונת דרכים קטלנית תמיד מתלוננים על הנהגים הפרועים השוליים הצרים אבל אנחנו בני האצולה תמיד צודקים. אז בוא אגלה לכם סוד סודי ביותר בערך כמו הסוד של דימונה רוכבי הכביש תכופות רוכבים זה לצד זה כך שאחד מהם נמצא בתוך נתיב הנסיעה של הרכבים אין ספור רוכבים סוטים לתוך נתיב הרכיבה גם כשרוכבים בקבוצה תופסים חלק נכבד מנתיב הנסיעה של הרכבים ובכלל לא הזכרנו את חוסר הבולטות ,נכון חולצה צבעונית זה יפה אך לא מספיק כאמצעי לבולטות לרכב שמגיע במהירות של מעל 60 קמ"ש. אז באו נהיה אנחנו בסדר ואח"כ נתלונן
|