טקסט הודעת פורום
| 11/20/2010 10:08:00 PM |
|
נושא: זה לא משהו סטנדרתי תאריך: 11/20/2010 10:08:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת
יש את זה בקנונדל ג´קל אם אני לא טועה ודגם של קורטק ואולי גם בעוד כמה דגמים. בכל אופן יש בחנות של סער ביהוד נראה לי שהם היחידים שעובדים עם קורטק בטח יש עוד כמה מקומות. תחשוב על כל מיני אילתורים.
|
חזרה לפורום |
|
|