הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/20/2010 10:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף.. לא בשבת עם תוכן  זה לא משהו סטנדרתי
נושא: זה לא משהו סטנדרתי תאריך: 11/20/2010 10:08:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת

יש את זה בקנונדל ג´קל אם אני לא טועה ודגם של קורטק ואולי גם בעוד כמה דגמים. בכל אופן יש בחנות של סער ביהוד נראה לי שהם היחידים שעובדים עם קורטק בטח יש עוד כמה מקומות. תחשוב על כל מיני אילתורים.


חזרה לפורום