הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2010 12:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שקד מאיר עם תוכן  תודה על התגובה
נושא: תודה על התגובה תאריך: 11/21/2010 12:06:00 AM
מחבר/ת: שקד מאיר

האופניים שלי הם באמת ג´קיל של קנונדייל
אני אנסה את החנות הזאת (יש לה אתר? טלפון?),
או שאולי אני פשוט אמצא מישהו שירתך לי את זה מספיק
חזק...

שוב תודה,
שקד.


חזרה לפורום