טקסט הודעת פורום
| 11/21/2010 12:06:00 AM |
|
נושא: תודה על התגובה תאריך: 11/21/2010 12:06:00 AM
מחבר/ת: שקד מאיר
האופניים שלי הם באמת ג´קיל של קנונדייל אני אנסה את החנות הזאת (יש לה אתר? טלפון?), או שאולי אני פשוט אמצא מישהו שירתך לי את זה מספיק חזק...
שוב תודה, שקד.
|
חזרה לפורום |
|
|