הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2010 10:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דני פריגל עם תוכן  אין ממש שנתונים קודמים....
נושא: אין ממש שנתונים קודמים.... תאריך: 11/21/2010 10:46:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל

הדגם הקודם נקרא TRANS MISSION 500.
אני רוכב על ה 900 שמאובזר מעט יותר טוב ומרוצה מאוד.
נסה לעשות רכיבת מבחן כדי לקבל מושג כללי.

דני
BCR
http://sites.google.com/site/thebcr2009/


חזרה לפורום