טקסט הודעת פורום
| 11/21/2010 10:46:00 AM |
|
נושא: אין ממש שנתונים קודמים.... תאריך: 11/21/2010 10:46:00 AM
מחבר/ת: דני פריגל
הדגם הקודם נקרא TRANS MISSION 500. אני רוכב על ה 900 שמאובזר מעט יותר טוב ומרוצה מאוד. נסה לעשות רכיבת מבחן כדי לקבל מושג כללי.
דני BCR http://sites.google.com/site/thebcr2009/
|
חזרה לפורום |
|
|