הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2010 12:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  יהיו מי שיחלקו עלי אבל לא
נושא: יהיו מי שיחלקו עלי אבל לא תאריך: 11/21/2010 12:16:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

לדעתי להחליף בלם הידראולי (למעט אולי הנחותים ביותר שבהם) בבלם וי - לא. בשום אופן לא. ההבדל בביצועים גדול וכשתתחיל לרכב בשטח מעט יותר תובעני (מאמין שתגיע גם לזה במוקדם או במאוחר ואני לא מתכוון למשהו אגרסיבי במיוחד) זה כבר מתחיל להשפיע על הרכיבה - בלמים איכותיים מאפשרים לרכב יותר מהר.
ה-Elixir 5 הם בהחלט בלמים טובים.
לא יודע למה אתה מתעסק כל-כך הרבה עם הבלמים. בכל הבלמים שהיו לי, והיו לי כמה, אחרי כמה כיוונונים התחלתיים לא היה צורך לגעת בכלום למעט החלפת רפידות.

ואחרי כל מה שאמרתי, תבדוק שהחישוקים, המזלג והשילדה שלך בכלל מסוגלים לקבל בלמי וי.


חזרה לפורום