נושא: בניגוד לדעה של עמית... תאריך: 11/21/2010 1:19:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
ראשית, לדעתי בלמי חישוק, אפילו בינוניים, בהחלט מספיקים לרכיבת שבילים. גם ברכיבת AM אגרסיבית לא חסרה לי עוצמת בלימה עם בלמי חישוק. אני אישית מעדיף אותם בגלל הפשטות, המחיר, המשקל - וגם בגלל היכולת לאלתר תיקונים בשטח.
אכן צריך לודא (וזה בכלל לא בטוח) שהשלדה, הבולם והחישוקים מתאימים לבלמי חישוק.
גם לי נשמע מוזר שאתה צריך כל כך הרבה להתעסק איתם. אחד היתרונות המובהקים של בלמי דיסק הידראוליים הוא שהם לא מצריכים כמעט התעסקות. לי יש מערכת הידראולית פשוטה (שימאנו דאור) שלא נגעתי בהם מעבר להרכבה וכיוונון ראשוני כבר מעל שנתיים. אולי מכונאי טוב יכול להביא אותם לרמת תחזוקה שתאפשר לך להינות מהיתרונות.
בהצלחה
|