נושא: לא כל כך פשוט... תאריך: 11/21/2010 1:25:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
נכון שכשהיינו ביסודי לימדו אותנו לרכוב בניגוד לכיוון התנועה, אבל...: ראשית, זה בניגוד לחוק. האופניים הם כלי רכב לכל דבר, ומחוייב לנסוע בצד ימין כמו כולם. שנית, לא מדובר בילדים שנוסעים במהירות של תלת-אופן. ברכיבה במהירות של 30קמ"ש בניגוד לכיוון הנסיעה אתה מתקרב לרכב שמולך במהירות משולבת של 120קמ"ש (וזה בתנאי שהוא נוסע במהירות חוקית...). אם תיסע באותו כיוון הוא יתקרב אליך במהירות של 60קמ"ש. מה עדיף?
אבל אני מסכים שלא כל רוכבי הכביש מקפידים על כללי זהירות בסיסיים, כמו שמירה על חוקי התנועה, בולטות מירבית, רכיבה בכבישים שבהם נוח יותר לנהגי הפחיות לראות אותם ולהתייחס בהתאם, וכדומה. לדעתי כל רוכב כביש חייב לקחת על עצמו את מלוא האחריות לשלומו, וזאת בלי להוריד מאחריותם של אחרים.
רכיבות טובות.
|