טקסט הודעת פורום
11/21/2010 4:03:00 PM
עמית שרוני
יכול להיות שמספיקים (או שלא), אבל לגופו של עניין-
נושא:
יכול להיות שמספיקים (או שלא), אבל לגופו של עניין-
תאריך:
11/21/2010 4:03:00 PM
מחבר/ת:
עמית שרוני
"לשדרג" מ- Avid Elixir 5 לבלמי וי, טובים ככל שיהיו?
לא ולא.
חזרה לפורום