הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/21/2010 4:03:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עמית שרוני עם תוכן  יכול להיות שמספיקים (או שלא), אבל לגופו של עניין-
נושא: יכול להיות שמספיקים (או שלא), אבל לגופו של עניין- תאריך: 11/21/2010 4:03:00 PM
מחבר/ת: עמית שרוני

"לשדרג" מ- Avid Elixir 5 לבלמי וי, טובים ככל שיהיו?

לא ולא.




חזרה לפורום