טקסט הודעת פורום
11/21/2010 8:17:00 PM
Tomer
המלצה למזלג חדש לשוגר 4 שנת 2005
נושא:
המלצה למזלג חדש לשוגר 4 שנת 2005
תאריך:
11/21/2010 8:17:00 PM
מחבר/ת:
Tomer
יש הצעות כלשהן? אני חושב על לעבור למזלג ננעל.
אם זה לא נחוץ, תגידו. :)
חזרה לפורום