נושא: קבוצת\חוג רכיבה לנוער תאריך: 11/22/2010 12:02:00 PM
מחבר/ת: ניר מרפוגל
שלום. קוראים לי ניר,בן 15 מאזור השרון. עד לפני כשנה רכבתי באופן קבוע(המון)בשנה הראשונה התחלתי עם אופני זנב קשיח של מרידה בקבוצה קטנה שפתחה רוזן מינץ שנסגרה כי לא היו מינימום ילדים ולאחר מכן שדרגתי לרוקי מאונטיין ets30 המשכתי לבד לעשות את אותם מסלולים (קרוס קאנטרי עם סינגלים ) עם החברים שרכבו איתי בקבוצה שנסגרה.בסופו של דבר הפסקנו. עכשיו אני מחפש קבוצת רכיבה לנוער באזור השרון שעושה קרוס קאנטרי עם שילוב סינגלים לא במסגרת תחרותית.אם מישהו מכיר אשמח אם יעזור לי למצוא.
|