טקסט הודעת פורום
11/22/2010 4:11:00 PM
אופיר בר-טל
אופני gt סנסור 3.0
נושא:
אופני gt סנסור 3.0
תאריך:
11/22/2010 4:11:00 PM
מחבר/ת:
אופיר בר-טל
מעונין לרכוש אופניים אלה ברוזן ומינץ (שנת 2010)
אבקש לקבל יתרונות וחסרונות מרוכבים המכירים אופניים אלה
חזרה לפורום