נושא: אני רוצה לקנות :) תאריך: 11/23/2010 2:27:00 PM
מחבר/ת: Jonson
שלום לך, אני רוצה את האופניים שלך... יש לי שאלה קטנה האם זה עם פקסים? עם לא,לא משנה אבל עדיף עם פקסים... ועוד שאלה זה בלי המעצור הקדמי נכון? עם אתה מעוניין למכור לי ב-1000 ש"ח עם אני לא טועה תתקשר עלי בבקשה: 0502903980 זה המספר שלי אבל אני לא תמיד זמין תשאיר הודעה או תתקשר הביתה 097718052 אני גר ברעננה... נוכל להפגש באמצע ואני יביא לך את הכסף ואתה לי את האופניים
|