הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/23/2010 2:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Jonson עם תוכן  אני רוצה לקנות :)
נושא: אני רוצה לקנות :) תאריך: 11/23/2010 2:27:00 PM
מחבר/ת: Jonson

שלום לך,
אני רוצה את האופניים שלך...
יש לי שאלה קטנה האם זה עם פקסים?
עם לא,לא משנה אבל עדיף עם פקסים...
ועוד שאלה זה בלי המעצור הקדמי נכון?
עם אתה מעוניין למכור לי ב-1000 ש"ח עם אני לא טועה תתקשר עלי בבקשה:
0502903980 זה המספר שלי אבל אני לא תמיד זמין תשאיר הודעה או תתקשר הביתה
097718052 אני גר ברעננה...
נוכל להפגש באמצע ואני יביא לך את הכסף ואתה לי את האופניים


חזרה לפורום