טקסט הודעת פורום
| 11/23/2010 6:12:00 PM |
|
נושא: pפרטים לגבי השעון תאריך: 11/23/2010 6:12:00 PM
מחבר/ת: תום בקר
שלום רב, אם השעון אינו נמכר, מבקש אני לקבל פרטים נוספים לגבי השעון, כלומר: איזה חיישנים כלולים? האם מקבלים תוכנה למחשב? ומהם יכולות השעון? בתודה, תום.
|
חזרה לפורום |
|
|