נושא: אבדן אויר בבולם האחורי תאריך: 11/24/2010 8:49:00 PM
מחבר/ת: ל ב
שלום למכובדים, התברר לי כי הבולם האחורי(אפיקון של סנטור) חסר בו אויר(גיליתי שברכיבה הוא נותן לי מכה ביציאה ממכשול) וניפחתי אותו. במידה וזה חוזר אצטרך להכניסו לתיקון בחנות.איזה אופי של תקלה בבולם יכול להיות , האופניים וחלקיהן חדשים ,פחות משנה, האם מותר לחנות לבקש כסף על תיקון על פריט בן פחות משנה? תודה מראש
|