הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/24/2010 9:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  סביר להניח...
נושא: סביר להניח... תאריך: 11/24/2010 9:08:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

שאופי התקלה הוא פגם באיזשהו אטם. בהתחשב בנפח האויר הקטן של בולם אחורי, צריך חריר קטנטן כדי ליצור אבדן לחץ שיצור את התוצאה שאתה מתאר.

ברוב האופניים יש אחריות מלאה לפחות לשנה.
השאלה מהם תנאי האחריות של היצרן שממנו קנית.
בנוסף על כך, צריך לזכור שאחריות היא על פגמים בייצור. אם נגרם נזק לציוד בעקבות שימוש לא מתאים או תחזוקה לקויה, ממילא האחריות מתבטלת, ועל הלקוח לשלם את מלוא עלות התיקון.


ולאחר שכל זה נאמר - בולמי אויר בעייתיים יותר בעת תקלה - אין כמעט תקלה שתשבית לך את האופניים עם בולם סליל (אם כי בהחלט תיתכן פגיעה באיכות הרכיבה), אבל אטם בעייתי אחד בבולם אויר יכול לדפוק לך רכיבה - ולא תמיד זה במרחק של הליכה נינוחה אל הרכב.
ולכן, בעוד שאני משתמש ואף ממליץ לחסרי תקציב להשתמש בבולמי קפיץ זולים, אני נמנע וממליץ לאחרים להימנע מלהשתמש בבולמי אויר שהם פחות ממשובחים.
מבחינתי בולם ברמה של האפיקון, ברגע שהתחיל לעשות בעיות - יש להחליף.


חזרה לפורום