הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/26/2010 1:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רמי לוי עם תוכן  נשכח גלגל קידמי של מאביק קרוסמקס ST ליד עמיקם
נושא: נשכח גלגל קידמי של מאביק קרוסמקס ST ליד עמיקם תאריך: 11/26/2010 1:04:00 PM
מחבר/ת: רמי לוי

שלום לקהילת האופניים
לבי נשבר :( , היום בבוקר שכחתי גלגל קידמי כמתואר בחניית אתר מי קדם שבכניסה למושב עמיקם.מקווה שאחד מאתנו הרוכבים מצא את הגלגל.המוצא הישר יבוא על שכרו.
טלפון- 050-3611261 רמי


חזרה לפורום