נושא: נשכח גלגל קידמי של מאביק קרוסמקס ST ליד עמיקם תאריך: 11/26/2010 1:04:00 PM
מחבר/ת: רמי לוי
שלום לקהילת האופניים לבי נשבר :( , היום בבוקר שכחתי גלגל קידמי כמתואר בחניית אתר מי קדם שבכניסה למושב עמיקם.מקווה שאחד מאתנו הרוכבים מצא את הגלגל.המוצא הישר יבוא על שכרו. טלפון- 050-3611261 רמי
|