נושא: מי מטפל בבולם Manitou Black Elite 2004? תאריך: 11/26/2010 11:48:00 PM
מחבר/ת: מירון הורודי
יש לי סטאמפי שנת 2005, הדגם שמגיע עם הבולם הזה מקדימה. המזלג מתחיל לדלוף שמן ונראה לי שזה לא בריא. אני לא יודע וגם לא מתכוון להתחיל לבצע טיפולים בעצמי. אשמח אם מישהו יודע מי נותן שירות למזלג מהסוג הזה ומוכן לבצע את העבודה. מזלג חדש פשוט יעלה הרבה כסף ואני מעדיף לדחות את ההוצאה הזאת לשנה הבאה.
|