הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/27/2010 7:31:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  למיטב ידיעתי, היבואן של מאניטו הוא מצמן
נושא: למיטב ידיעתי, היבואן של מאניטו הוא מצמן תאריך: 11/27/2010 7:31:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

שהוא גם יבואן האופניים שלך, כך שזה נוח מאוד. לכאורה תוכל לקבל שרות עבורו בכל סניף.
הבלאק הוא בולם מצויין, ואם אתה לא מתכוון לשנות את סגנון הרכיבה שלך, אין סיבה ממשית להחליף אותו.
מה שכן - הוא צריך טיפול מדי שנה, ויפה מצידו שהוא בכלל מתפקד אחרי חמש שנים של הזנחה.

אישית אני מטפל לבד, אבל שמעתי הרבה דברים טובים על מעבדת שיפ לבולמים. אם אתה בסביבה שלהם שווה לבדוק אותם:
http://sheeep.co.il/he-Default.aspx

בהצלחה


חזרה לפורום