טקסט הודעת פורום
11/27/2010 3:29:00 PM
איתי המאירי
המלצה: לכביש ספלייז או טרק
נושא:
המלצה: לכביש ספלייז או טרק
תאריך:
11/27/2010 3:29:00 PM
מחבר/ת:
איתי המאירי
רוצה להחליף את אופני הכביש.אשמח לקבל דעה על מדון 5.2 של טרק מול טמרק של ספסילייז. חושב על רמת אולטגרה
חזרה לפורום