הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/27/2010 3:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי המאירי עם תוכן  המלצה: לכביש ספלייז או טרק
נושא: המלצה: לכביש ספלייז או טרק תאריך: 11/27/2010 3:29:00 PM
מחבר/ת: איתי המאירי

רוצה להחליף את אופני הכביש.אשמח לקבל דעה על מדון 5.2 של טרק מול טמרק של ספסילייז. חושב על רמת אולטגרה


חזרה לפורום