הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/27/2010 8:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Micky Gross עם תוכן  פרקינסון באופניים
נושא: פרקינסון באופניים תאריך: 11/27/2010 8:05:00 PM
מחבר/ת: Micky Gross

מזה חודש יש לי רעד מאזור הגלגל הקדמי. הדבר בעיקר מורגש בעליות בשטח.
חשבתי שזה ה HEAD SET אבל הדבר נשלל. נשללה בעיה עם המזלג (ROCK SHOX RVL) ובדקתי את הנבה והיא בסדר.
תעלומה :mad:
למשהו יש רעיון??
תודה
מיקי


חזרה לפורום