טקסט הודעת פורום
| 11/27/2010 8:05:00 PM |
|
נושא: פרקינסון באופניים תאריך: 11/27/2010 8:05:00 PM
מחבר/ת: Micky Gross
מזה חודש יש לי רעד מאזור הגלגל הקדמי. הדבר בעיקר מורגש בעליות בשטח. חשבתי שזה ה HEAD SET אבל הדבר נשלל. נשללה בעיה עם המזלג (ROCK SHOX RVL) ובדקתי את הנבה והיא בסדר. תעלומה :mad: למשהו יש רעיון?? תודה מיקי
|
חזרה לפורום |
|
|