הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/28/2010 4:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  מירון הורודי עם תוכן  זה ממש רחוק בשבילי, אבל מצמן באמת נותנים שרות.
נושא: זה ממש רחוק בשבילי, אבל מצמן באמת נותנים שרות. תאריך: 11/28/2010 4:09:00 PM
מחבר/ת: מירון הורודי

בדקתי איתם טלפונית. עכשיו רק נותר להביא להם את האופניים ולקוות לטוב.
אולי זה לא הבולם הכי טוב, אבל זה בהחלט יאפשר לדחות את ההוצאה של לקנות בולם חדש.


חזרה לפורום