טקסט הודעת פורום
11/28/2010 10:16:00 PM
נתי נתנאל
כידון? סטם?
נושא:
כידון? סטם?
תאריך:
11/28/2010 10:16:00 PM
מחבר/ת:
נתי נתנאל
אם מדובר באחיזה בקרניים אז תבדוק שגם הן יושבות מספיק חזק...
חזרה לפורום