הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/28/2010 10:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתי נתנאל עם תוכן  כידון? סטם?
נושא: כידון? סטם?  תאריך: 11/28/2010 10:16:00 PM
מחבר/ת: נתי נתנאל

אם מדובר באחיזה בקרניים אז תבדוק שגם הן יושבות מספיק חזק...


חזרה לפורום