טקסט הודעת פורום
| 11/29/2010 10:11:00 AM |
|
נושא: Sun Ringle Single Track תאריך: 11/29/2010 10:11:00 AM
מחבר/ת: קובי רידר
אני רוכב על Specialized Big Hit ושני הגלגלים שלי עם החישוקים הנ"ל ועברו הרבה התעללויות ללא נזק או צורך בכיוונים כלשהם. אני מרוצה מהם :p
|
חזרה לפורום |
|
|