נושא: רשמים תאריך: 12/1/2010 7:00:00 AM
מחבר/ת: ערן ל
לאחר מספר רכיבות עם האופניים אני יכול למור כי מדובר באופניים מאוד מהירות אומנם קשה להסתגל לז"ק אחרי ש"מ אבל ברגע שמניחים זאת בצד, הרי שחווית הרכיבה מעולה. האופניים מהירות, מגיבות טוב ומטפסות מעולה.
קיצר תענוג.....התמכרתי לקרבון
|