נושא: ענף האופניים - בעיקר עממי...מישהו שכח את זה תאריך: 12/1/2010 2:37:00 PM
מחבר/ת: איציק עובדיה
:confused: שלום לכולם אני רוכב כבר למעלה מ-11 שנים, ואני עדיין משתומם מהאטימות של כל הגופים שמתעסקים בספורט בכלל וברכיבה בפרט. ספורט האופניים הוא הספורט העממי מס´ 1 בישראל. עממי!!!!!! ולמי איכפת מרבבות הרוכבים שגודשים את שבילי וכבישי האופניים בשבת???? אין אפילו גוף אחד שמשתדל לתרום לענף. מי שמתפעל מקק"ל..שיערב לו. הם בסדר - אבל העבודה עדיין מרובה [ובעיקר בסימון, שילוט, וארגון המסלולים]. לגבי רוכבי הכביש - הם בכלל "דפוקים". איגוד האופניים עלוב - ודואג רק לענף התחרותי. ממשלות ישראל - עדיף לא לומר. שרי הספורט לדורותם - פשוט "לא שמים". ומי משלם את המחיר -אנחנו. ושוב - כל אתרי האופניים והמגזינים למיניהם מתעסקים רק בחבורה מצומצמת של רוכבי "עילית". ויש לי משהו לומר בעניין - אני רוכב אופניים והרבה - ועם כל הכבוד רוכבי העילית לא מעניינים אותי כהוא זה. מה שמעניין אותי: מתי לעזאזל יסלל הכביש הראשון בישראל לטובת רוכבי הכביש?מתי יסלל שביל אופניים בהרים - יעודי רק לאופניים, ללא כניסת טרקטורונים או רוכבי סוסים? ולמען האמת, רוכבי "העילית" של ישראל לחלוטין לא מעניינים אותי. אז בואו נפסיק להתלהב - ונעשה משהו למען עצמנו.
|