הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/1/2010 9:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יורם עם תוכן  מוט כסא מתכוונן ks i7-r 27.2
נושא: מוט כסא מתכוונן ks i7-r 27.2 תאריך: 12/1/2010 9:34:00 PM
מחבר/ת: יורם

רכשתי מוט כסא מתכוונן ks 27.2 חדש .המוצר מתפקד ממש טוב אבל כאשר הכסא נמצא במצב תחתון ואני מרים את האופניים מהכסא המוט עולה למעלה מבלי שאני לוחץ על לחצן ההפעלה מהכידון. מישהו יודע לומר לי אם כך זה צריך להיות או שזו תקלה ?


חזרה לפורום