הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

12/2/2010 8:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מנסיוננו
נושא: מנסיוננו תאריך: 12/2/2010 8:18:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

ראשית, לעניין האופניים:
לרכיבות רגועות ברחבי המושב אין שום צורך בבולמי זעזועים. בתקציב גבוה זה לא מזיק, אבל בולם זעזועים באיכות סבירה עולה כסף, ובאופניים במחיר 800ש"ח תקבלי בולם ירוד מאוד שבקושי מתפקד, וגם ירידה באיכות של שאר הרכיבים (מיסבים, גלגלים, בלמים...).

אם אין עליות משמעותיות במושב שלכם, ניתן בכיף לוותר על הילוכים. גם זו מערכת מורכבת, שבמחירים זולים מדי איננה אמינה וממילא תפסיק לתפקד. גם הזולות שבהן עולות קצת יותר, ולכן עלולות להשפיע על איכות שאר המרכיבים.

כדאי לשים לב לאיכות הבלמים. בד"כ היום יש בלמים לא רעים גם על אופניים זולים.

כדאי לקנות מחנות מוכרת או בעלת מוניטין טובים בין חברי המושב. אופניים הם מערכת מכאנית, ויתכן שתצטרכו עזרה בתחום, ואם אין לכם שכן "משוגע לדבר" כדי שתהיה כתובת.


לגבי הכסא:
ראשית, יש מידע מסויים בכתבה שלהלן:
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=1144

בעניין הבטיחות - מנסיוני הרבה יותר קל להקפיד עם הילדים על חבישת קסדה כשההורים חובשים קסדות. זה לא ממש מעיק, ויכול להוות את ההבדל בין קצת בכי של הילד לבכי של ההורים, אפילו בנפילות "קלות" (לא לשכוח את הגובה שממנו יפול היורש אם יפול!).

בניגוד למה שהומלץ לך, עד גיל שנתיים העדפתי כסא קדמי, למרות מגבלותיו. הקשר הרציף עם הילד ושיתופו ברכיבה שווים את המאמץ. בשני המקרים הצטערתי כשהם נעשו גבוהים עד כדי להפריע לי...

מרבית הכסאות שיש בשוק מספקים, במיוחד אם לא מדובר על רכיבות ארוכות. אישית לא הייתי לוקח את הכסאות היקרים ביותר, אלא אם כן יש סיבה ברורה למחיר הגבוה. לפחות במקרה שלי, לא נרשם בלאי קיצוני בשני כסאות (הקדמי והאחורי), והם מחכים לשלישית בקוצר רוח...


חזרה לפורום